قصيدة | أنا بالعفه عشت حياتي

منتديات السعودي السعودية - الرسمي
شبكة و منتديات السعودي ~ ترفيهية وتعليمية وثقافية وكل ما يفيد زائرينا الكرام
قصيدة | أنا بالعفه عشت حياتي
Mar 17th 2013, 23:48

أنا بالعفه عشت حياتي

وراح بيها احقق ذاتي

وبالايمان الملم جرحي

وراح ارجع لربي تاني

وراح يهديني اللي يقدرني

اللي يجي لبيتي يطلبني

ولا ف يوم ارخص نفسي

ولا أعيش لحظه حب حرام

ولا أخسر مشاعري ف يوم

وراح أصبر لحد ماانول

رضا الرحمن دا غايتي وأقول

بعلو الصوت أنا غاليه

رضا ربي يعليني

وبالايمان يقويني

وراح يرزقني ويرضيني

بانسان عفيف زيي

وحب حلال يزين عمري

وراح بيه أكون م الحور

وحب المولى يحرسنا

دا رب قلوب يجمعنا

ولو طالت بنا المسافات

دا وعده ووعده هو الحق

دا قال {الطيبون للطيبات }♥

======================================
أتمنى من أخواتى ان يشتركوا معى فى تتطبيق الدعوى صوت

يقوم بنشر

صحيحة و

و

وقصص الصحابة والتابعين ,فاجعل صفحتك تتعطر بايات الله وسنة الحبيب ونسأل الله أن يتقبل منا ومنكم

rwd]m | Hkh fhguti uaj pdhjd

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 التعليقات:

إرسال تعليق